معرفی تومور سی پی انگل و روش درمان آن
نوشته شده توسط : dr samadian

تومور سی پی انگل

تومور سی پی انگل

تومور سی پی انگل از جمله تومورهای خوش خیم محسوب می شود که در عصب هشتم قرار گرفته است. این تومور در واقع حاصل سلول های قدامی عصب جمجمه ای هستند و سبب بروز فشار به عصب مخچه می شود.امروز قصد داریم جدیدترین اطلاعات در خصوص تومور سی پی انگل را ارائه دهیم.

انواع تومور سی پی انگل

به طور کلی تومور سی پی انگل به دو دسته متناوب و همینطور سندورم ارثی تقسیم می شود. به طور کلی وقتی صحبت از تومور سی پی انگل است نوع اول یعنی متناوب مدنظر است و بسیار کم دیده شده است که نوع دوم در این لاین ایجاد شود. یکی از دلایل بسیار مهم در خصوص تومورهای سی پی انگل امواج تلفن و لپ تاپ است و یا وجود پارازیت هایی که از سمت ماهواره ها ساطع می شود.

برای درمان تومورهای سی پی انگل سه روش دیده می شود. روش اول به صورت معاینه مستمر است در روش دوم از پرتو جراحی استفاده می شود و در نهایت به سراغ جراحی خواهند رفت. البته قبل از اینکه روش مورد نظر انتخاب شود باید مشخص شود که وضعیت تومور به چه صورت است و همینطور سلامت شنوایی او بررسی شود.

برای مطالعه ادامه مطلب و پرسش و پاسخ توسط دکتر صمدیان ، متخصص مغز و اعصاب به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی تومور سی پی انگل و روش درمان آن





:: برچسب‌ها: آدرس کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب در تهران , بهترین جراح تومور مغزی , بهترین جراح تومور مغزی تهران , بهترین جراح مغز و اعصاب , بهترین جراح مغز و اعصاب ایران , بهترین جراح مغز و اعصاب تهران , بهترین متخصص مغز و اعصاب , تومور cpa , علائم تومور عصب شنوایی , علایم نورینوم اکوستیک , عمل cpa مخچه , عوارض بعد از عمل تومور مخچه ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: